فروش خودرو در گرجستان car georgia

خرید و فروش انواع خودرو های صفر و کارکرده در اتوگالری باتومی گرجستان

فروش خودرو در گرجستان car georgia

خرید و فروش انواع خودرو های صفر و کارکرده در اتوگالری باتومی گرجستان

لطفا در خصوص واردات خودرو به داخل کشور و قوانین مربوطه از کمرکات استان خود سوال فرمایید. بنده هیچ اطلاعاتی ندارم.
تلفن تماس/ وات سپ: 00995555275589

آخرین مطالب

 داده‌هایی که دیروز از صنعت خودروسازی کره‌جنوبی منتشر شد حکایت از آن دارد که فروش جهانی خودروسازان این کشور در ماه آوریل کاهش یافته است.
5 خودروساز کره‌جنوبی شامل هیوندایی، کیا، جی ام کره، رنو سامسونگ و سانگیونگ طی ماه آوریل در مجموع 797/  839 دستگاه خودرو در داخل و خارج فروختند. این رقم نسبت به سال گذشته 6/ 0 درصد کاهش نشان می‌دهد. این در حالیست که امکان تامین خودروهای فوق فقط با هزینه های پایین تر از دبی در گرجستان وجود دارد.آمار فروش حکایت از آن دارد که فروش خودرو در داخل این کشور طی ماه آوریل نسبت به سال گذشته 9/ 2 درصد افزایش یافته و به 133/  935 دستگاه رسیده اما صادرات خودرو این کشور با افت 3/ 1 درصدی مواجه شده و به 663/  904 دستگاه رسیده است. در بین این خودروسازان، شرکت رنو سامسونگ توانست در ماه آوریل عملکرد قابل‌توجهی از خود برجا گذارد. فروش این شرکت در داخل 1/ 14 درصد افزایش یافت و صادرات آن هم افزایشی 3/ 156 درصدی را از خود بر جا گذاشت. 

۹۴/۰۳/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
babak khodavandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی