فروش خودرو در گرجستان car georgia

خرید و فروش انواع خودرو های صفر و کارکرده در اتوگالری باتومی گرجستان

فروش خودرو در گرجستان car georgia

خرید و فروش انواع خودرو های صفر و کارکرده در اتوگالری باتومی گرجستان

لطفا در خصوص واردات خودرو به داخل کشور و قوانین مربوطه از کمرکات استان خود سوال فرمایید. بنده هیچ اطلاعاتی ندارم.
تلفن تماس/ وات سپ: 00995555275589

آخرین مطالب

فروش انواع خودرو سواری در گرجستان

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

به اطلاع بازرگانان محترم داخل کشور میرساند در حال حاضر کشور گرجستان با رفع موانع گمرکی قیمت انواع خودروهای نو و صفر کیلومتر  امریکایی و اروپایی و کره ای و نیز ماشین الات دست دوم راهسازی و ترابری و مکانیکی  را به حداقل رسانده طوری که اکثر کشورهای همجوار خرید و تامین ماشین الات مد نظر را از این کشور انجام میدهند.در این راستا اینجانب به یاری کارمندان گرجی اماده ارایه خدمات به شما عزیزان میباشم.

1- خرید دست اول انواع خودروهای سواری از اروپا و امریکا و تحویل در مرز بازرگان

2- خرید انواع ماشین الات سنگین راهسازی 

3-خرید لیفتراک ها و جرثقیل های المانی دست دوم

4- خرید کلیه ماشین الات دست دوم مورد نیاز شهرداری ها

5- خرید ماشین های دست دوم سواری

6- خرید  و تامین تمام قطعات و لوازم ماشین الات سواری بالخصوص بنز و بی ام و

7-خرید و تامین لوازم جانبی ماشین الات سنگین بصورت دست اول از اروپا

تلفن تماس
۹۴/۰۳/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
babak khodavandi

نظرات  (۱۶)

۱۰ آذر ۹۴ ، ۰۹:۵۸ ایرج صفی صمغ آبادی
باعرض سلام من یک بازرگان ایرانی هستم نیاز به پروفرم خودرو دارم تویوتا کمری هیبرید XLE سفارش امریکا ممنون می شوم اگر PERFORMAINVOCE به ایمیل من بفرستید
با سلام
قیمت خودرو تویوتالندکروزمدل۲۰۱۳رنگ سفیدکارکرده 
یاصفرکیلومترچقدراست؟
با سلام
لطفا قیمت تویوتا لندکروز مدل ۲۰۱۳ سفید را از طریق جی میل فوق برای بنده ارسال فرمایید.

پاسخ:
سلام.
34000$
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۰ جواد اکبرب
با سلام میخاستم یک دستگاه سانتافه 2016 فول کامل بخرم وبه تهران بیاورم لطفا راهنمایی  کنید 
پاسخ:
سلام. مشکل نیست. ما اینجا تهیه می کنیم.
نحوه و مبلغ اخذ شده از کمرکات را از داخل 
کشور بپرسید
۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۰ عبدالله نژاد
با سلام
می خواستم قیمت صفر  تویوتا کمری 2016 را بدانم?
جواب را به ایمیل مان بفرسید ممنون
پاسخ:
sghl
25200$
سلام میخواستم بدونم خرید خودرو از گرجستان چقدر ارزونتر از دبی میشه 
تفاوت قیمت کیا اسپورتیج مدل 2016 فول اوست با دبی چقدر؟
لطفا به ایمیلم ارسال کنید 

ممنون وبا تشکر 
سلام میخواستم بدونم خرید خودرو از گرجستان چقدر ارزونتر از دبی میشه 
تفاوت قیمت کیا اسپورتیج مدل 2016 فول اپشن با دبی چقدر؟
لطفا به ایمیلم ارسال کنید 

ممنون وبا تشکر 
پاسخ:
سلام. دوست عزیز با مطالعه سایت و مقایسه با قیمت های دبی متوجه حداقل 5 الی 10 درصد خواهید بود

سلام

قیمت هیوندا النتر 2015

لیمیتد و نیمه فول چن درمیاد برام  بدون هزینه پلاک منطقه آزاد


پاسخ:
sghl.
16000$
سلام
من به دنبال یک میتسوبیشی (صفر) مدل میراژ سال 2016 هستم .
لطفا هزینه تمام شده ان ( تحویل منطقه ازاد ماکو ) را بفرمایید.
نحوه پرداخت وجه را نیز لطفا مشخص نمایید.
ممنون
 مهر 95

۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۹:۴۲ بهزاد محمدخانی
باسلام؛من خریدار سوبارو فارستر ایکس تی توربو مدل ٢٠١٦سفید تحویل مرز بازرگان هستم قیمت بفرمایید.
با سلام متقاض 2 دستکاه لکسوس nx 300h هستم
رنگ طوسی با سانروف وسه کیلید حتما صفر خشک
با چه قیمت وشرایطی درگمرک جلفا قابل تحویل است
۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۲:۳۶ محمد قنبری
برای واردات خودرو صفر یا دست دوم باید کارت بازرگانی داشته باشمشرایط واریز پول وتحویل خودرو به چه صورتهم ممنونم
۱۲ آذر ۹۵ ، ۰۴:۳۸ ایمدی گیورگیدزه
سلام قربان 
لطف میکنین قیمت رنج روور اسپرت سال ۲۰۰۶ یا ۲۰۰۸ بدین 
سلام من دارم میام گرجستان زندگی کنم و اقامت بگیرم میخواستم ببینم بی ام و ٥٢٨چندقیمته؟؟؟
۱۲ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۴۸ مصطفی زرخواه
سلام 
من لوازم بنز cls مدل ٢٠٠٦ رو میخوام
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۸ علی بختیاری
سلام  ببخشین می خواستم یه بنز یا بی ام مدل 2008 از گرجستان بخرم ، آیا میشه بیارم این ور و اینکه هزینه گمرکیش چند میشه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی